Ingelmunster

Nieuwsbericht

02-09-2019 Uitgebreide dienstverlening met nieuwe openingsuren
Iedereen doet mee! Dat is de slagzin van het beleidsplan voor de komende legislatuur. Om ervoor te zorgen dat iedereen mee kan doen, werkt het bestuur de dienstverlening verder uit. Met aangepaste openingsuren, een laatavondopening op donderdag en een communicatiecampagne met een duidelijk overzicht van hoe burgers ons kunnen bereiken.

Aangepaste openingsuren
Vanaf 2 september gelden voor alle diensten nieuwe openingsuren. Dit betekent:
De openingsuren van alle diensten zijn beter op elkaar afgestemd
Meer flexibiliteit met mogelijkheid om op afspraak langs te komen
Dienst burgerzaken enkel open op de eerste en derde zaterdag van iedere maand, maar wel elke donderdagavond open tot 18.30u.
Laatavondopening op donderdag van 16u. tot 18.30u. in alle diensten. Dit valt samen met spreekuur van het schepencollege.
Effectieve sluitingsmomenten zodat de diensten intern efficiënt kunnen werken en overlegmomenten inplannen
Alle aangepaste openingsuren vind je via www.ingelmunster.be/contacteerons.

Maak een afspraak
Wie niet kan langskomen tijdens de openingsuren of wachtrijen wil vermijden, kan altijd een afspraak maken. Je neemt hiervoor contact op met het onthaal in het gemeentehuis, tel. 051 33 74 00. Ook met de medewerkers van het sociaal huis (051 33 74 60) en de dienst vrije tijd (051 32 14 65) kan je altijd een afspraak maken.

Digitale dienstverlening
Verschillende diensten en producten kan je via het elektronisch loket op www.ingelmunster.be/eloket volledig digitaal aanvragen. 24 uur op 24, 7 dagen op 7! Meldingen over zwerfvuil, losliggende tegels, enz. geef je door via www.melding8770.be. De diensten houden je op de hoogte van wat er met je info gebeurt! Ook via Facebook, Twitter en Instagram houdt het gemeentebestuur geïnteresseerden op de hoogte van de laatste nieuwtjes. Maar je kan via deze kanalen ook vragen stellen.