Ingelmunster

Samenstelling van het gezin

Attest van gezinssamenstelling

Het attest van gezinssamenstelling is een uittreksel uit het bevolkingsregister dat alle personen vermeldt die deel uitmaken van hetzelfde gezin.

Voorwaarden

De volgende partijen kunnen het attest met betrekking tot uzelf aanvragen:

  • uzelf (enkel voor uw eigen gezin)
  • uw wettelijke vertegenwoordiger (bv. ouder of voogd)
  • bijzondere gemachtigden zoals een notaris of advocaat
  • derden (bv. publieke of private instellingen) als de afgifte ervan voorgeschreven is door of krachtens de wet
  • een derde persoon op voorwaarde dat die in het bezit is van een volmacht en de identiteitskaart (of kopie ervan) van de aanvrager.

Wat meebrengen

Uw identiteitskaart.

Procedure

U kunt deze persoonlijk, telefonisch, per e-mail of via het e-loket aanvragen. Indien dit niet persoonlijk afgehaald wordt, zal het document worden opgestuurd naar het domicilieadres van de aanvrager. Derden kunnen dit enkel en alleen aanvragen indien zij daartoe gemachtigd zijn (bv. advocaat).

Kosten

Het document wordt gratis verkregen.

Meer info

Burgerzaken - Gemeentehuis
Oostrozebekestraat 4
8770 Ingelmunster
T: 051/33 74 20
F: 051/31 82 83
E: burgerzaken@ingelmunster.be

Openingsuren:

ma. tem zat.: 9u. tot 12u.
di. en do.: 13.30u. tot 17u.

 

Aangepaste openingsuren in juli en augustus:

  • enkel open in de voormiddag
  • vanaf 14 juli tot en met 11 augustus: gesloten op zaterdag

Gesloten 31 maart tot en met 2 april, 30 april, 1 mei, 10 mei tot en met 12 mei, 19 mei tot en met 21 mei, 8 juni, 11 juli, 16 juli, 21 juli, 29 september tot en met 1 oktober, 1 november tot en met 3 november, 11 november, 22 december tot en met 26 december, 29 december tot en met 2 januari.