Water

Heb je vragen over de aanvraag van een nieuwe drinkwateraftakking, verhuis, keuring van een waterinstallatie of afvoer van afval- en regenwater… Neem dan een kijkje op www.dewatergroep.be. Ook informatie over de waterkwaliteit, een overzicht van de tarieven of mogelijke storingen in jouw buurt zijn terug te vinden op de website van De Watergroep. Een verhuizing kan je volledig digitaal afhandelen via de online klantenzone van De Watergroep.

 

Automatische sms en/of e-mail 
Bij geplande onderhoudswerken aan de watervoorziening krijgen klanten een paar dagen voor aanvang van de werken een brief met de nodige informatie. Bij ongeplande storingen, bijvoorbeeld een waterlek, mogen klanten een sms en/of e-mail verwachten als er in hun straat een ongeplande storing is vastgesteld. In die automatische boodschap geven we telkens mee wat er aan de hand is, hoe lang de storing zal duren en wanneer de situatie terug genormaliseerd is. 

Klanten waarvan het e-mailadres en/of het gsm-nummer bij ons gekend is krijgen zo snel mogelijk een automatische melding. Dit geldt enkel voor de klanten die rechtstreeks te maken krijgen met de storing. Wil je zeker zijn dat je de meldingen ontvangt? Via de klantenzone op de website van de Watergroep kan je je gegevens toevoegen of aanpassen. 

De meest recente informatie over storingen en werken is ook altijd terug te vinden op de website. Telefonisch contact opnemen kan via 02 238 96 99.