Een opdracht uitvoeren voor Ingelmunster
Hoe werkt het?
1. Je registreert je
Laat ons weten wie je bent en wat je aanbiedt. Na registratie kom je terecht in onze databank met geïnteresseerde lokale ondernemingen.
2. We nodigen je uit om een offerte in te dienen
Bij elke opdracht vragen we offertes aan bij minstens drie ondernemingen. Afhankelijk van het type opdracht zijn dit zowel lokale als niet lokale ondernemingen. We selecteren op basis van één of meerdere criteria, zoals prijs, kwaliteit, beschikbaarheid, ...
3. Je bezorgt ons je offerte
Afhankelijk van het bedrag van de opdracht:
Kleine opdrachten: je ontvangt een e-mail met een duidelijke vraag tot offerte.
We volgen hierbij altijd de wetgeving op overheidsopdrachten. Dit is een Europese wetgeving die vooral steunt op gelijke behandeling van ondernemingen, concurrentie en transparantie.
Wat moet je nog weten?
Je registratie is geen garantie op opdrachten. We proberen zoveel mogelijk verschillende ondernemingen kansen te geven.
Door je offerte in te dienen, aanvaard je automatisch onze voorwaarden. Je eigen algemene of bijzondere verkoopsvoorwaarden zijn niet van toepassing, zelfs als staan deze vermeld in je offerte.
Veelgestelde vragen
Moet ik betalen om mij te registreren?
Neen, registratie is gratis.
Wat als ik niet werk met e-Procurement?
- Voor kleine opdrachten volstaat een offerte via e-mail.
- Voor grotere opdrachten begeleiden we je graag op weg met het e-Procurementplatform.
Wat als ik geen offerte kan of wil indienen?
Dat is geen probleem. Je blijft op de lijst van geregistreerde ondernemingen te staan en maakt kans bij een volgende opdracht.
Meer info
Aankoopdienst
T 051 33 74 26
aankoopdienst@ingelmunster.be
Links
Lees meer over de wetgeving rond overheidsopdrachten op de website van Vlaanderen.